onsdag 30 september 2009

Syrran och jag!

Har haft en trevlig dagsutflykt med min syster idag. Vi gjorde Västerås city på förmiddagen och rundade sen av med ikea och countryhouse ofc!!

Det måste ha varit evigheter sen vi gick i västerås tillsammans...det fick oss iaf att minnas tillbaka från de tider vi gjorde det och hur vi mycket vi gillade det.

Det va lika trevligt idag också....och vi är lika shopping tokiga nu som då...den största skillnaden är väl att jag hellre lägger slantar på inredning isället för välbehövda kläder..konstigt egentligen för jag har alltid gillat kläder...antar att intresset för inredning är större.

Västerås har faktiskt alltid varit nummer ett va gäller shopping i våran familj och här har det spenderats mycket familjetid under åren.

Mellan allt babblande och toalettbesök fick vi faktiskt in några träffar i butiker idag också. Jag handlade bla en snygg svart skinnjacka (som om inte jackor är det enda jag faktiskt har för mycket av)...men va gör man?! snygg..bra pris...som hittat!

Skulle ju har tittat på skor också dårå .....men så var jag bara tvungen att köpa lite annat tjusigt från countryhouse...får väl gå i mina tygskor tills snön landar eller nåt!Såg dock många snygga stövlar och håller tummarna för att henke tycker det är synd att jag ska behöva frysa om fossingarna he he

Nej man får helt enkelt spara...men det är väl det tråkigaste som finns!

Nu till varm choklad och idooool! Hurray!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar