torsdag 17 september 2009

Idol

Ikväll missar jag idol! buhu!
Men vi spelar in det så jag kan se imorgon istället. Nu har jag fått tre stora favoriter och i år blir det tufft tror jag! hittills två tjejer och en kille! Självklart Bagge också...han är min största favorit såklart!



  1. blond liten tjej (minnas ej namnet) sjöng mycket singstar och rockband! Väldigt hes och fin röst!


  2. Tessan...långt lockigt hår med sin keyboard...sjöng "Duffy"..mycket fin hes röst!


  3. "Rabbith"..gårdagens avsnitt...kille som imponerade lika mycket som Danny för några år sedan...också hes röst...

Jag vill också kunna sjunga,varför kunde jag inte fått ärvt det från min musikaliska pappa!Han kanske inte kan sjunga så bra..men är en jävel på att spela gitarr!!

Här på diggeloo 08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar