tisdag 29 september 2009

redo för tisdag!

Vila blev det!


Minst sagt! Ibland blir jag så otroligt trött att jag funderar på att jag på allvar har nån sällsynt sjukdom eller nåt! Vet att jag säkert bara är normalt trött som alla andra,men jag blir helt svimfärdig och helt lealös i kroppen och mår jätte illa...jag kan sova upp till 14-15 timmar på en natt och sova några timmar på dagen också. Jag vet henke-jag måste vara världens tråkigaste fru!


Onej jag är inte gravid..skulle i så fall ha varit gravid i flera år! Tyvärr!


Jag blev verkligen besviken på mig själv i morse när jag vaknade..jag hade sovit över unga mödrar...idol....och hollywood fruar igår, snyft!


Men nu jädrar är jag pigg minsann.....förhoppningsvis i några timmar till iaf. Ska jobba eftermiddag idag men ska först på en liten datautb.Inte precis en utav mina favorit sysslor!


Min ego dag igår blev inte riktigt som jag trodde...

Det blev fint väder och vem vill vara inne och städa en sån dag? Säkert jag,men inte just denna dag.

Henke var hemma för en gångs skull och vad passade bättre då än att vi kunde göra klart balkongen en gång för alla!?Det blev den nästan också....lite färg och kankse ev lite mer märlarpanel framtill så kan vi nog stolt säga att den är så gott som klar!


Man får tänka sig huset i vitt också så balkongen gör sig mer rättvisa!


Nähä...packa ihop sig lite,matlåda,huvudvärkstabletter,tidning och ett leende... redo för dagens utmaningar!


4 kommentarer:

  1. Va fint ni har gjort!! Och du, gå till vårdcentralen och be dem ta ett B12 prov eftersom du är så trött. / sjuksyster Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Maria, vilken jättefin blogg du har och vad fint ditt hus är! (Såg länken hos Sara)Hittade en affär idag som skulle passa dig perfekt, ligger i örsundsbro och heter home spirit.. Hade jag shabby stil hemma hade jag handlat hela affären.. så fina saker.. Ha en jättebra kväll! Kramar/ Jenny www.viddywell.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Japp, balkongen blev ju super!! Du längtar väl till nästa sommar så du får måla om huset förstår jag;-) Hi hi. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert hus! Är mycket imponerad!
    Här i Hede där jag bor finns en liten gullig butik som heter Min lilla Mormor och jag - den skulle du nog gilla om du inte redan
    varit där :-)
    Mvh Eva

    SvaraRadera