måndag 21 september 2009

Fy för måndagar!

Måndag igen och jag är redan uttråkad!

Vissa dagar är bara värre än de andra..den här är en sån. Bara kryper i kroppen och man vet inte vart man ska ta vägen. Tror måndagar snart kommer gå om söndagsångesten. Ska jobba eftermiddag idag och jag känner mig mer trött än någonsin.

Ganska mulet ute och regnet hänger i luften...kan man bli annat än trött.

Vet inte vad det är med missarna heller...de går runt och piper och jamar jätte mycket idag...jag tror vi alla saknar mannen i huset...kom hem snart!

Vanligtvis tar Cosmoz över rollen som alfa hanen när henke är borta och brer ut sig över hans plats i sängen ,han som annars aldrig sover i sängen.

Ska lägga mig i soffan en stund och stänga ögonen ett tag...lär väl ställa klockan annars kommer jag väl försent....har inget kaffe hemma heller ...usch va det är synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar