söndag 20 september 2009

fylle ångest!

Jag lever...och jag tror jag mår bra!

Jag drack alldelses för mycket igår och jag lyckades dricka vatten i sista sekunden..tack och lov för det!!
Jag tackar för att goda vänner ser till att jag kommer hem tryggt och säkert..tack jimmy och sofie!
Tack alla för en trevlig kväll igår...det är alltid lika roligt att festa ihop med er!!

Blev just påmind utav min kära make att telefonen ringer sig varm om en viss fest den tredje oktober...Jag har bjudit halva stan tydligen...oooops!

Jag var på ett riktigt tipp topp humör igår och det ska bli trevligt med lite fest igen snart! Då ska jag förbereda mig lite bättre.


Ville inte kliva ur sängen idag egentligen..kände att det hade varit lika bra att sova bort dagen så gott som,men jag hade faktikst lovat mamma att komma över och kika lite på kort från grekland. Som ni förstår var jag tvungen att gå dit...de här tjugo minuterna som promenaden tog var en evighet och solen lyste så starkt att jag höll för ögonen ...syster rädda mig med en två liters cola när jag kom fram. Jag tror jag drömde om cola inatt!
Jag blev så lycklig när jag kom på att jag hade en halv calzone i kylskåpet kvar från inatt. Jag värmde på den och hamnade i soffan framför tv och dator.

Ser inte fram emot en ny arbetsvecka som kommer bli tok dryg. Min absolut värsta vecka ! Jobbar alla dagar utaom torsdag och sen heldag på lördag!

Inte ett öre har man kvar heller...och det är långt kvar till lön..drygt juh!

Ser fram emot veckan efter lön istället...då hade syrran och jag tänkt ha en heldag i västerås city. Det blir kul!

Nu ska jag krypa ner brevid min vita prins som värmer upp min sänghalva.....se lite tv och läsa några roliga bloggar.....vågar knappt nämna vilka jag läser ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar