måndag 7 september 2009

nytt vitt!

Jag får lov att komma tillbaks igen med lite nytt gott!


Strök så mycket igår så jag hade kunnat somna stående...men till slut så fick jag till det och jag blev nöjd förutom att längderna var för långa..måste ordna det nån annan gång!




Såhär fint blev det!



Nya gardiner i sovrumm...dock lite för långa nedtill



Hissgardin i datarummet......



Henkes läskiga skärmsläckare på datorn...men snygg hissgardin!!

Lite lös lavendel är aldrig fel..doftar ljuvligt!
Äevn doftljus och doftpåse från yankee candle..lavendel såklart









Cossi eller farbrorn som vicky hade sagt gosar med sin älsklingsfilt...han trampar och trampar och biter och drar och trampar samtidigt... ser så gosigt ut!! Behöver jag skriva att han spinner på högsta volym!!!





Nu ropar henke att färjan 3 har börjat...bäst jag skyndar mig ner...eller vänta kunde vi inte bara pausa nu med nya boxern??! ha ha

Här lovar jag er ett halleluja moment som kirstie skulle sagt!



http://www.youtube.com/watch?v=Kl1rRxG251s

2 kommentarer:

  1. så fint du har gjort det maria, vitt och fräscht, ser framemot bilder från övriga rummen ;)
    ha det toppen och må så gott.....
    kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Japp, det är super att pausa med nya boxen:-)

    SvaraRadera