lördag 12 september 2009

bästa minnen!


Jag känner inte för att göra något idag!!

Jag vill bara sitta hemma och lyssna på bra musik och rå om mig själv!


Skänker en fin tanke till min mor som tog sig till grekland trots flygrädsla ...heja lisa!!


Själv längtar jag ihjäl mig efter Thailand och lovar mig själv att förhoppningsvis snart åka igen. Vilket minne alltså! Det jag kan sakna mest är väl att jag faktiskt stog i centrum för min henke under två hela veckor! Mer än underbart!


Jag saknar att alltid få ha dig för mig själv..morgon som kväll...dag som natt...







Jag älskar att dela banana pancakes med dig....


åka tuk tuk race mitt i natten med avgaser i näsan ...


att ligga sönderbränd med feber frossa tillsammans med dig och bara skratta ihjäl mig..


besöka alla hellokitty stånd och affärer...


gå på nattklubbar och andra klubbar


dyka genom höga vågor....bli drunken i havet av alla vågor (älskar inte när du skrattade åt mig när jag spolades upp på stranden nästan naken och nästan blind av allt saltvatten)


älskar däremot att skratta med dig åt alla som blev omkull välta av vågorna längs strandkanten


Det som gjorde allt så himla kul var att jag hade ringen på fingret och varje gång jag ser det så ler jag och tänker att det faktiskt är du och jag för alltid!!!!!..... Forever!!




Vi får se om vi kommer iväg snart igen..kanske provar mer vågat denna gång..nu är vi ju vana resenärer eller hur?!

En riktiga virrpannor ha ha!

Det roligaste på planet måste ha varit när flygvärdinnorna frågade va jag egentligen ville...hade ju nämligen haft armbågen på larmknappen i sisådär en halvtimme..utan att veta om det såklart (skämmigt)

Det drygaste...henkes myrkrypningar i benen som höll oss vakna hela resan.

1 kommentar: