lördag 19 september 2009

Party Mia!

Henrik åkte tidigt imorse och nu står man utan bil....katastrof!!!

Jag har blivit så lat och beroende av bil. Förr kunde jag minsann cykla eller gå till jobbet men nu skulle det inte ens komma på tanken! Vi gjorde oss av med våran andra bil eftersom vi försökte vara lite förnuftiga och spara pengar..lite onödigt med tre fordon...henke kan ju faktiskt transportera sig med fyrhjuling till jobbet,den är ju väg registrerad så!

När det regnar så slåss vi om bilen för då vill ju verken jag eller henke bli blöt! Tycker iaf han kan ta fyrhjulingen för har han lagt så mycket pengar på ett fordon som var meningen som ett fordon och ingen leksak så kan han ta den minsann!!!!

Dock vid längre resor som i detta fall så får han självklart ta bilen (som blir stående i borlänge i fyra dagar)... Tur att jag har folk som jag kan snika skjuts av...

Robban men sin S 40 t4...han har nog byggt om hela bilen tror jag...skit snygg blev den....

Vicky hämtade mig för den dagliga promen imorse....sen fick jag åka med brosan på stan och handla lite dricka till ikväll och vilken beslutsångest jag fick...Va ska jag dricka?!

Dricker nästan alltid öl för jag bli inte lika dålig då som när jag dricker vin men då kan jag istället inte blanda med någonting annat och det är ju trist. Vem blir inte uppjäst och rapig av en massa öl...så jag tänkte att jag skulle skoja till det med att blanda mig lite drinkar ikväll...då kan jag faktiskt ta mig ett glas vin eller dricka lite cider om jag skulle vilja det. För vin och sprit och cider kan jag blanda ....kankse för att det är surt och öl är basiskt!

Jo så då köpte jag iallafall lite redbull och tranbär och sprit...smaskigt....

Nu till nästa problem..kläder...åh vad jag hatar att aldrig ha något att ha på mig...har inte handlat kläder sen i somras typ. Om jag går rikigt bet så kanske vicky har något att låna ut...hon har så mycket snygga kläder och skor!

Jag kikade in i olika skyltfönster när vi var på stan och såg så mycket snyggt som kommit in...får bli en annan gång!Skor & kläder eller nya nattduksbord? Det ni är frågan!

Jag ska ha något enkelt och bekvämt på mig ikväll och jag ska försöka göra något åt mitt hår........kanske kan vicky få stayla mig som hon brukar?!



Hon skulle satsat på att blivit frisör istället..fast då hade vi inte kunnat snackat så mycket SKIT som vi gör! (bokstavligt talat)...ha ha

Nu ska mia ta en liten power nap så hon orkar var uppe längre än till nio ikväll!!! Får lov att ladda med lite resorb och vatten sen och se till att äta riktigt ordentligt............med godis he he

Kvällen bjuder ialla fall på en fördelsedagsfest hos ytterligare en super söt kollega...Petra.K...

Om jag inte ligger med med huvet i en hink imorn..... så får ni en uppdatering och kanske lite skvaller... Yey!



Robban har fått ärva en utav pappas super snygga skinn jackor...roligt att pappa har varit så intreserad av mode förr i tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar