fredag 2 oktober 2009

piiiisamt!

Äter mina romesrka bågar och skyndar mig att skriva ner några rader innan spännande idol kvalet börjar!

Vi såg nyss torsgadens insplening av idol och gud var jag rodnar när jag tänker på vad som hände camilla..Herregud alltså...jag lider verkligen med henne...såååååååå pinsamt!


Hon hörde fel på utröstningen när det stod mellan henne och en carolina ...hon hörde fel namn och trodde hon hade gått vidare,men hon hade åkt ut och hon hann slänga sig i peters famn och hann bli skit glad..medans tjejen som faktiskt gick vidare inte fattade va hon höll på med...hon sprang av scenen när hon fick veta att hon hade hört fel...uscha mig.... va pinsamt!!!!



Annars har fredagsmyset börjat med en god men skiiit stark mexikansk köttfärspaj och cola. Självkart lite godis också ju!

Yammi....&..hottie..



Ser fram emot imorgon....blir lite förfest här innan vi går ut...
Very yammi & hottie....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar