lördag 17 oktober 2009

Kärlek

Har varit ner på stan idag och strosat runt lite med med syster och bror. Annars har jag legat på soffan och tittat på olika repriser och läst lite skvaller. Känner mig hängig och lite låg idag faktiskt.

Det är tomt här hemma utan min älsklingshenke som ytterligare åkt väg på tungtransport. Mottog ett kärleksfullt sms av honom idag och jag blir både glad och rörd. Henke hatar att skriva sms och därför gör han det aldrig utan ringer om det är nåt istället....jag är tvärtom...hatar att prata i telefon och skriver nästan alltid sms.


Därför värmde det idag när jag såg vad han hade skrivit till mig!!


Mina planer för lördagskvällen blir att cykla hem till brorsan senare och dricka nån miller ihop och sen knalla ner på stan igen och sätta sig på nå trevligt ställe och ta en öl eller två. Det blir tessi,robban och jag och det va verkligen inte igår vi gjorde nå ihop...jo visserligen fikade vi ihop igår...men det va inte det jag menade. Det har nog aldrig hänt att jag gått ut med de två nånsin tidigare. Det blir iaf en lung kväll för alla tre och förhoppningsvis blir huvudvärken lindrig imorgon!


Nä nu till klädval igen...en knepig sak....blir mina stövlar iaf,och troligtvis svarta leggings och möjligtvis en enkel top bra! Håret är än så länge blött i en uppvirrad handduk och jag antar att jag inte behöver lägga ner en evighet på frisyr med tanke på hur det blåser ute och för att jag ska cykla gott folk!Guuud så trevligt...Nat!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar