torsdag 22 oktober 2009

Familjen prylbög!





Man blir som man umgås heter det. Henrik är prylbög och nu är jag det också!







Här kommer först och främst min nya mobiltelefon. Sony Ericsson C903. Slide.5 megapixel kamera.




Precis va jag har önskat mig!


Sen har Henrik busat till det ordentligt idag och köpt en ny tv till sovrummet idag. En vit 22 tums united platt tv med inbyggd dvd.....precis va vi har önskat oss!!!


Detta innebär alltså att ingen behöver krypa under sängen längre bland allt damm och fippla med dvdn. Yey!

Sen att tv´n råkar var vit och lite större än den gamla skadar inte direkt heller! Den passar alldeles utmärkt på våran sovrumsvägg tycker jag! Får invigas ikväll!!! Med lite "mammas pojkar" och "inlåst"!


Vi har pratat länge om ny tv till sovrummet och förut hade vi span på en vit 22-tummare på coop media, innan ombyggnationen av coop, då den spårlöst förvann. Nu hittade henke ett bra erbjudande på elgiganten och behövde inte fjäska så länge för mig innan den till vår adress var inflyttad! Usch va vi köper saker till oss själva...men lika bra man unnar sig tills den dagen då man kanske har andra att tänka på än sig själv!

1 kommentar:

  1. Jättekul med prylar...!! Och snart kommer ju den roligaste presenten!!! Puss puss!!

    SvaraRadera