söndag 4 oktober 2009

Dagen efter!!

Skulle nästan kunna lova att detta var sista gången jag festade på ett tag...


Hatar egentligen akohol och det finns verkligen inget roligt med det. Man mår skit dagen efter...ångest över typ allt... kalorierna....sover bort en hel dag efter....oftast osams med nån...eller med det menar jag min man.


Borde vara förbjudet att gå ut tillsammans som par om man inte kan festa ihop...och detta visste jag ju...ändå så gör jag det,gång efter gång! Suck på mig!

Jag hade iaf trevligt med vårat sällskap och jag tackar för en rolig kväll ändå! Hoppas ni tyckte det var lika trevligt....
Kvällen laddades med snask och irish coffe framför en väldigt underlig film"trick or treat"...och vad är en bio utan pocorn undrar jag?!






Sen var det dags att göra sig iordning för kvällen...Så här blev vi:)


Jag blev impad av att alla kom upp till frukost och att ingen var jätte dålig med tanke på all whiskey igår...) Men där satt vi..bakis och skakis...med huvudvärk och morgonfrillor....


Hej dagen efter och välkommen panodil och säng!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar