måndag 26 oktober 2009

Hemma mys!

Har gått i myskläder hela lediga dagen idag, värmt lite kaffe då och då...spelat bästa musiken högt ur högtalarna..mått bra helt enkelt!


Blir så glad av bra musik och idag har basshunter -"every morning" gjort min dag!


Har plockat och putsat lite samtidigt och nu känns det rent på ryttargatan 3 igen!


Härligt!!!!!


Det har inte gjort mig ett dugg av att vara "inlåst" idag tack vare vårat hemska höst väder ute. Just för den anledningen av att det blir ljusare ute så önskar jag snö snart.Vem blir inte deprimerad av grått trist regningt väder?!


Tänker åter igen på hur viktigt det är för mig med ljus och värme. Mitt hem fungerar lite som en slags ljusterapi för mig. Vi har ett ljusrum på mitt arbete som vi har tillgång till..kanske ska prova sätta mig där en stund!


Det känns att det blir mörkare fortare ute nu också och jag vill inget hellre än att krypa upp i soffan och stoppa i mig massa godis framför tv´n. Det är min tröst denna tid på året.


Har tänkt se en film idag och blev sugen på en romantisk film. Igår såg jag "bring it on-fight to the finish"....den hade höga förväntningar på sig eftersom jag har 1:an som en personlig favorit film. Den dög, men nog tycker jag 1:an är överlägset bäst!

1 kommentar:

  1. Mmmm, det lät väldigt skönt med en inne dag & bara myyyyys:-) Själv har man jobbat.. Kram

    SvaraRadera