fredag 9 oktober 2009

Mammas pojkar!

Det var ju minst sagt ett underhållande program. I alla fall om man frågar mig,för jag gillar ju dokusåpor. Glöm inte att jag har varit största fan till big brother....Slaviskt följ alla säsonger och avsnitt(ska vi vara helt ärliga så har jag inspelade program kvar!!!!)





Jag tyckte säkert som de flesta tyckte om programmet igår,att det blev lite väl mycket fylla och bråk...men hey är det inte det man vill se?!Camilla gjorde ialla fall bra ifrån sig enligt mig....men det var bra konstigt att se henne i ett tv program. Men jag är inte förvånad,som tidigare sagt tror jag fortfarande på att om det är nån som kan göra tv ...så är defenitivt camilla!!! go girl!!!


Nu är det snart att packa ihop sig för en lång helg på glädjekällan igen...fort tiden går alltså! Måste nog stanna vid tempo och plocka ihop en liten påse med godis också...är ju så söt sugen!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar