måndag 5 oktober 2009

Vit romantik!

Som jag har väntat på dessa nattduksbord men visst är det så att väntar man på nå gott väntar man aldrig för länge....
De kommer från blomsterstugan i Hedemora.


Börjar komma nån stans med sovrummet känns det som. Några små saker till så känns det ganska färdigt.


Får inspireras av min nya bibel som jag köpte i borlänge på lavendel & romantik



Vilken underbar bok säger jag bara...


Och nu ska jag klargöra en sak!!


Henke är helt tokig i den här iredningstilen...och vi slogs om att först få titta i den här boken..... men jag tycker det är så himla roligt att han delar det här med mig eftersom jag inte bara tycker det är en stil utan ett sätt att leva.


När vi är på nån utav mina älskingsaffärer så kan henke faktiskt gå med och utan gnäll om att det är tråkigt eller att det tar för lång tid och utan suck och stön strosar han i sin takt och lyfter och tittar och verkar trivas rätt bra enligt mig:)


Vi var till lavendel&romantik förra veckan. Jag skulle köpa min bok som jag hade beställt. Då såg jag en jätte fin tallrikshylla jag så länge velat ha hemma. Henke såg att jag så gärna ville ha den...han också såklart..så den köpte han åt oss...Såååå gulligt!


Tillsammans satte vi upp den och vi provade olika tallrikar...få se hur det blir till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar