torsdag 6 augusti 2009

Trapp renovering klar


Ja nu kan jag faktiskt känna mig stolt och glad. Jag slet med denna trapp halva semestern och nu är den klar ju......

Färg köpt från per kvadrat i Avesta och kulören heter "reflektion" lite ljusare än antikvit men lite mörkare än vit.

Jag kunde inte låta bli och fortsätta täckmåla golvet i entrén som är ett trägolv och heller inte hallgolvet. Så nu känns det enhetligt och ljust. Jag tror vi är helnöjda både min man och jag!
Här kommer fina före och efterbilder...



Nu ska lite inredning på plats och mia har sina planer men ni får allt vänta:D
Jag lär väl snällt vänta på nästa lön innan...som vanligt!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Mia...
    Du har jobbat på bra med trappen,vet vilket hästjobb det är. Men det blev ju jättefint.
    Du har det väldigt fint överallt...Ha en härlig helg nu Kram/Majsan

    SvaraRadera
  2. Hej och tack!Kul att du tittade in och hoppas du får en trevlig helg också! Riktigt varmt verkar det bli ..härligt!/kram mia

    SvaraRadera