torsdag 27 augusti 2009

En bra dag för lite shopping.

Hade aldrig gissat att jag skulle spendera mer tid framför en dator än vad henke gör, numera är det han som får ropa på mig om det är något. Lite små kul faktiskt för han gillar det inte!!


Nåväl... Igår så kom iväg ialla fall trots att jag blir grymt tjurig ibland, men inget får mig ju bättre humör än lite shopping! Det blev passande väder för det iaf. Regn hela dagen!

Vi åkte till falun först och jag lyckades hitta till Norrgården som jag så länge varit nyfiken på...butiken var över förväntan men vi hade kunnat blivit osams om hur vi skulle ta oss dit alltså. Nu var det henke som körde och jag mumlade brevid...men i stora rondellen mot borlänge från falun så tar du in mot kopparberget och kör in på stora parkeringen på höger sida där kan man följa skyltar



Mysik butik med trevlig personal. Jag blev kär i ett nattduksbord där, men det är ganska svårt att få tag på två lika så det blev tyvärr inte mitt. Jag fastnade däremot för en super shabby välkommen bräda som vi fick med oss hem.






I borlänge så tog jag med henke till nästa supermysiga butik; lavendel & romantik. Jag skämdes nästan när jag frågade om boken Romantiska hem & inspiration i vitt.. den blev slutsåld på 1,5 dag. Nu har jag ialla fall förhandsbokat en så jag får hålla mig ett tag till...



Får unna mig lite annan mysläsning tills dess ...Föressten så har vi till slut lyckas fått till ramen till dokumentet som kommer därifrån. Blev bra i trappen..blir ännu bättre när vi får tid att göra klart med pärlsponten.

Nu måste jag skynda mig ner för min underbara man har skaffat oss lite fler kanaler idag så nu blir jag väl ännu mer hemma och ännu mer osocial...

2 kommentarer:

  1. Du får komma till sala någon dag så ska jag ta med dig till ett cafe/ butik som jag tror du skulle gilla, om du nu inte redan varit här! Kram

    SvaraRadera
  2. Å va roligt! tror inte jag har varit där!kram

    SvaraRadera