söndag 30 augusti 2009

Äntligen söndag!

Helgen går mot sitt slut och jag är totalt slut!




Försöker varva ner lite och det gör jag samtidigt som jag lyssnar till NRJ`s webbradio och städar lite. Då får jag rensa huvudet lite grann också..kan behövas nu!



Skönt att få städat innan man blir ledig också så man slipper ägna en ledig dag till det,nog för att jag alltid städar ändå...det bor ju två väldigt håriga katter här hemma. Det gör inget, jag tycker om att städa och få det rent och snyggt omkring mig!



Det tycker även Cosmoz & Gucci som gärna är med mig överallt...speciellt vid byte av sängkläder då kutas det härs och tvärs i sängen och man lär vara snabb om man vill bli klar nån gång!


Cosmoz tycker moppen är väldigt rolig och springer efter den överallt och leker med fransarna speciellt bakom dörrspringor...



Man känner sig aldrig ensam här hemma iaf ...jag har två trogna husdjur som alltid finns vid min sida...bokstavligt talat... dom sitter utanför duschen när man duschar...på sopkorgen brevid toan när man sitter på toa...gärna framför en, när man sitter framför datorn och de finns alltid vid sidan om när man sover!











Dom är för härliga alltså!! Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan djur, det skulle vara alldeles för tomt....man får så mycket glädje och kärlek tillbaka... och det är tack vare mina katter som jag har lärt mig att känna mig trygg i att vara själv om nätterna. Låter kanske självklart för många, men jag har verkligen kämpat mot min rädsla för mörker.



Jag har aldrig kännt mig så hemma som jag gör i detta hus och jag mår så mycket bättre nu än när jag har slutat sökt efter svar och slutat helt med skräckfilmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar