lördag 8 augusti 2009

En härlig lördag

Lördag,ledig och väldigt varmt...kan det bli bättre?? Ok lite godis kanske,och det har jag!

Idag får bli en dag som jag bara låter avnjutas.


Klev upp åtta för då hade innetemperaturen nått hela 29 grader i sovrummet...funderade på varför kissarna inte gjort nå ljud av sig,brukar annars vara dom jag vaknar till. Speciellt cosmoz när han tycker vi har sovit för länge...eller gucci när han vill gosa in brevid kudden eller ska ligga på magen och bli klappad! Tycker synd om dom små liven när det är såhär varmt.















Gick min powerwalk med vicky och gissa om svetten rann! Sen kokade jag gröt och drack mitt kaffe ute i solen..hur bra lät inte det här då?! Gissa om jag kände mig nyttig fram tills jag kom på att jag hade godis kvar i påsen från kvällen innan....äh det är ju lördag hela dagen trots allt.

Jag tänkte jag skulle lägga i en högre växel nu på måndag när jobb och vardag börjar igen. Då kommer blocket fram och pointsen ska inräknas!
jag har ätit enligt VV sen 2,5 år tillbaka nu och jag tycker det passar mig jätte bra. Helt ärligt har jag aldrig ätit så gott sen länge tillbaka och så mycket!

Annars ska jag ha ni vet:..."det är dags för fredagsmys"....all by my self ikväll. Det kan var lite smått skönt faktiskt jag får välja kanal själv och jag får hoppa mellan flera hela tiden om jag vill...jag får soffan helt för mig själv borträknat om katterna har besämt sig för den..vi får se....annars tar jag Henriks fotölj med fotpallen om jag vågar....*oooo mofasa*








Kanske bli film eller så drunknar jag i massa tidningar och hamnar bortom denna värld. Fick nya lantliv häromdagen och nu plöjer jag den upp och ner,bak och fram...:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar