fredag 28 augusti 2009

Dagar som går..


Fredag igen..inte klokt va fort dagarna går!


Snart september också..står inte på förrän det är vinter igen då. Nej idag är det jag som ska vara positiv!! Jag gillar ju egentligen höst väldigt mycket.

Har promenerat med vicky och affe idag, tror vi har lyckas fått in en promenad varje dag denna vecka-mycket bra! Vi jobbar om varann hela tiden nu känns det som...vi har för tillfälligt olika helglag nu också, så varje gång jag är ledig en helg så jobbar hon och vice versa. Kanske ordnar upp sig nu när vi snart går in på önskeschema...gissa om jag längtar!
Helgen blir tuff för min del,jobbar eftermiddag idag,hela dagen imorgon och förmiddag på söndag. Jag tänker trösta mig med massa gott godis och en massa skvaller tidningar. Har lovat mig själv så många gånger nu att sluta köpa skvaller...herregud är ju bara och titta på framsidan i affären så har du läst hela ändå. Jag läser föressten heller inte skvaller..jag bara tittar på bilderna!
Jag vet att jag har ställt till det på jobbet också,lämnar alla tidningar där när jag läst klart.... så de är lika beroende nu som jag är!!

1 kommentar:

  1. Skvallertidningar är ju så lätt roande, man kan slå i hjäl en timme med en sån en tråkig dag:)

    SvaraRadera