torsdag 1 juli 2010

lata dagar

Man får inte klaga på det fina vädret...men jag kommer göra det ändå.Kankse mest för att nätterna är outhärliga.

Idag har det varit alldeles lagom och vi har bara latat oss. Jag fick lust att sno ihop en långpanna med äppelkaka.Det var smaskigt!


Vi fikar rätt mycket och ofta nuförtiden jag och min man:)


Igår var jag och mammi till Hiléns igen och handlade lite. Jag köpte lite buskrosor (sneewitchen) till rabatten...sen köpte jag äntligen honungsrosen (lykkefund) jag så länge längtat efter. Passade på att plantera imorse. Nu ska man ha lite tålamod och lite tur också att de trivs hos oss!
/Mia

1 kommentar:

  1. Sku vela få tag på några rosenbuskar, men måste först fixa till plats åt dem.
    Låter som om du har det skönt där hemma.
    jag har nu haft många lediga dagar och det har varit skönt efter allt jobbande.
    ha en fin dag!
    ~marita~

    SvaraRadera