fredag 23 juli 2010

Underbara svärmor!



Hon har gjort det igen...svärmor Marie!



Hon har sytt ett par så fina gardiner av gamla lakan till våra köksfönster. Jag är så tacksam över den hjälpen för just nu har jag inte tålamod till nåt själv längre.



Fick även en krans hon hade bundit ihop själv av brudslöja som doftade ljuvligt och var otroligt fin!!




Sen gav hon oss en baby filt av mormorsrutor som hon har virkat.Hur söt som helst!!




Jag blir så glad och lycklig att jag har fått träffa en sån människa som hon. Min största inspiration!!! /Mia

1 kommentar:

  1. Nu är det sååå att jag bara var tvungen att titta in här...John Blund har ropat för längesedan, har liksom brummat 75mil idag.
    Men jag trodde nog att jag skulle få se en prins här å nu jag!
    ;)

    Gissa om jag har tänkt på er under vår semester i skåne.
    Han kommer på Tisdag,Ebbas födelsedag,var så säker!

    Jag håller tummen!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera