fredag 2 juli 2010

Fredagsmys med Vicky



Underbara dag.




Haft det riktigt bra idag ute i solen. Fick besök av Viktoria och hennes voffsing Affe. Vi har snackat och tagit igen alla promenadtimmar vi har gått miste om senaste månaden. Vi dukade ett riktigt buffé bord åt oss också...med massa gott och nyttigt. Det gick faktiskt bra att sitta i solen ...får väl se ikväll om jag får feberfrossa eller nåt. Solen tar ju lite extra bra nu när man är gravid och jag kan minst sagt säga att jag blev lite brunare:)


Kanske blir ett dopp senare idag också,man vet aldrig. Hade ju bestämt mig för att inte visa mig överhuvudtaget på stranden i år...men antar att
jag håller på att få lite solsting eller nåt!


Hittade en rolig bild från i en super kall morgonpromenad i vintras..det får mig att genast vilja ge mig ut i det fina sommarvädret på en gång igen!!!


Vi kunde inte för hela världen förstå varför alla skolungdomar vi passerade denna morgon tittade så konstigt på oss....Vi insåg sen att vi faktiskt såg ut som två igloon som kom och gick:) Kallt så förbaskat minns jag att det var!
Nääää ut i värmen på en gång!!!!!!!
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar