måndag 2 augusti 2010

Gardiner till altan

Har inte så mycket annat att tänka på nu...men måste få tiden att gå ialla fall. Tänker inte trötta ut er med mitt tjat och gnäll.


Idag har jag äntligen fått upp lite gardiner till altanen sisådär två år senare:) Det blir ju lite mer varmt och inrett. Nu ska bara lite fönsterfoder och fönsterbrädor på plats och det blir väl säkert nästa år om jag känner oss rätt.


Tror inte golvet kommer bli målat nå. Vi är inte rikrigt överens om det henke och jag. Det är ju bra opraktiskt och dumt..men skulle vara så ohyggligt snyggt:) ...Såklart!!!

Var ju till åsby handelsträgård med mor min för några veckor sedan...fick då en trägårdshortensia av mamma som jag har planterat i rabatten. Nu blommar den för fullt och den är såååå fin!!!!

Tycker ja har fått ut mycket av den här sommaren och det är jätte roligt! nog har jag många punkter kvar på "listan"..men det får väl komma sen! Var det jag som skrev det där??!

Nej,men jag är nöjd:)

Känns lite som vi går mot hösten nu och då kommer jag rikta in mig på insidan mest och jag har mina drömmar och planer. Sen har jag en son som kommer få alla min tid och uppmärksamhet. Hoppas bloggen inte bara kommer handla om babyn...han får vara med när mamma målar och när pappa bygger:)

Först kankse han ska få komma:) BF+ 10 dagar idag!

Utan att ge mig själv falska förhoppningar och alla andra också (vet att henke har berättat för typ alla idag redan)...mia viskar: tror slemproppen har gått!!!!!! wieee!!

/Mia

2 kommentarer:

  1. Nog är det dags riktigt snart då!
    Har haft dig i tankarna.
    har själv måstat ta det lugnt och mått lite sämre.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  2. Jippi!

    Lycka till.
    :)

    Kramar från oss

    SvaraRadera