tisdag 24 augusti 2010

En glad mamma!

Tack för era fina kommentarer och era värdefulla tips och råd jag har fått!!


Ludvig ökar stadigt i vikt igen,minst sagt. 100 g på 4 dagar. För en mor så är det härligt att höra! Man fick ju lite dåligt samvete när man har använt napp som tröst men han har verkligen gillat nappen och jag har fått chans att ta igen mig mellan amningsstunderna.


Nu försöker jag använda lite mindre napp och ammar fritt. Men nappen är fortfarande min bästa kompis. Amningsnappen också,den är guld värd.

Han är som sagt en pigg liten kille. Han är så gosig och älskar att vara nära:)
Titta på tv med pappsen är roligt!!


Idag åker vi till kupolen med jimmy och sofie och lilla nelly:)

Tur att de har amningsrum där så man kan sitta lite ifred... för amma offentligt känns inte så roligt!!!


Men jag måste verkligen få komma ut och andas lite.Lite shoppning gör inget heller:)
Men jag tar det för vad det blir idag och jag ska inte bli sur om jag inte hinner kolla något alls.Skönt att komma iväg bara.Få ha en trevlig dag tillsammans med goda vänner.


Men va tusan ska man ha på sig?? Jag kommer inte i några av mina vanliga kläder riktigt än, så det blir väl de grådassiga mammabyxorna som är så otroligt snygga...(inte)...och en riktig tjusig amningströja kanske.

Få se om jag kan kika på HM idag...skulle vara 10 % där idag för clubmedlemmar. Längesen man kika på kläder...spännande!!
/Mia




1 kommentar:

  1. hej söta.
    vad roligt att det går bra hihi, han är såååå söt vilken prins ni har fått.
    Unna dig en riktigt härlig dag nu och bara må gott
    många kramar
    erica

    SvaraRadera