torsdag 5 augusti 2010

Golvlampa

Har blivt minst sagt lite dyrt på slutet. Shopping är ett bra tröstmedel!!

Jag har fyndat mycket från blocket i sommar och jag har tur att vara gift med en sån snäll och hjälpsam kille som henke är!


Jag har lite av fobi att prata i telefon så han får ringa och åt mig också,det är kärlek det:)

Tack gubben!!


Vårat sista fynd är den allra finaste lampan som jag nånsin ägt. Kommer ursprungligen från gruvgatan i Falun. Nu är den våran och står i vardagsrummet hos oss:) Har inte riktigt bestämt oss vart exakt den ska stå som med allt annat...men här kommer lite bilder!




Kan inte sluta titta på den heller...sååååå fiiin!



Har fyndat en korg till lillkillen också som vi kan ha nere och köra runt med. Super!!! Nu har han allt han behöver tror jag...allt är klart för inflytt...


Ska överleva den här dagen också sen kankse vi blir med bebis imorgon om jag får godkänt för igångsättning:) helt sjukt va kul!!! Mamma sa igår: i helgen har ni barn Maria!


Helt plötsligt tyckte jag det kändes väldigt overkligt. Nej det blir säkert inget barn liksom. Varför blir jag så nervös för nu då?! Kankse för att jag är så rädd att de ska neka mig imorgon..att jag inte är mogen än och måste vänta en vecka till. Får man slå doktorer???!!!

Ingen bra erfarenhet av falun...när vi skulle på ultraljud så ringde de när vi var på väg upp och fulla av läntan och förväntan och sa att våran barnmorska va sjuk och vi skulle få komma veckan efter...gissa om jag blev förtvivlad...de hörde hon också och till slut fick jag klämmas in under dagen iaf:)puh

Sen har de redan hunnit och ändrat tiden på nu imorgon fredag en gång också för det är så fullt däruppe. Gissa om man är beredd på vad som helst!

Nog utjatat från mig. Nästa gång jag skriver så hoppas jag en ny stjärna är född och att jag får visa upp våran lilla mini henke:)

Nu ska jag och my love åka till elsas och fika lite...för det är ju också bra tröstmedel...bakelser,godis,glass och massa skit!

Han har hoppat över fikat med sina vänner idag för min skull...för er som vet vad det betyder förstår hur sensationellt det är! Istället föreslog han elsas dårå,men bara vi två...det ni gott folk är riktig kärlek!!!

/Mia

2 kommentarer:

  1. hej vännen min.
    tack för din kommentar =)
    Vilken snygg lampa du har handlat, den passar ju perfekt hemma hos er hihi.
    Ja pärlsponten i taket är lite sliten,märkte det idag när vi tog bort hela det gamla taket och gissa vilken färg det var haha grönt dom ahde grön pärlspont i taket, fyyyy, men när det målas vitt blir det nog bra men jag undrar hur man ska göra med det slitna,något förslag?
    kramar i massor
    /Erica

    SvaraRadera
  2. Snygg Lampa!

    Mmmmm visst är de bra att de där karlarna som rycker in lite nu å då när hjälpen behövs!
    ;)


    Ja,det är klart att det känns pirrigt i magen över att få barn.
    Men det ska det ju göra.
    Det är det absolut största som finns och Lyckan är total när det blivit verklighet av att få hålla en liten som är ens egen.
    ETT MIRAKEL helt enkelt.

    Allt gott till Er.

    Bamsestyrkekram till ett par som jag nu tror har blivit MAMMA & PAPPA....

    SvaraRadera