lördag 28 augusti 2010

Förvirrad mamma!

Jag blir rädd för mig själv nu när jag är så otroligt förvirrad!!!

Imorse när jag satt och gav Ludvig mat så tyckte jag att jag hörde något som lät som ett dovt jamande....Men shit var är katterna egentligen??!!



Har jag sett någon utav av dem på länge .....tänk nu Maria!!!Försöke få Ludvig att släppa taget för att rusa till källaren.Va tror ni kom ut där om inte en överlycklig liten kall cosmoz.Han blev så glad och jag blev så sentimental.......

stackars lille cossi som fick sova i en kall källare hela natten utan mat och utan tillgång till låda.


Han luktade till och med källare, stackarn!...Nu har jag kramat han jätte mycket!


Idag ska Ludvig och jag träffa mormor och gammelmormor.Vi har gjort oss extra fina såklart och passar på att göra lite smygreklam för pappas förening också:)


För han ska väl så småningom värvas och bli en liten medlem!! Tack till grabbarna för en sån söt present till henke jr!!




Om jag känner pappa henke rätt blir snart en liten fyrhjuling till jr. Vi får väl hoppas att Ludvig kommer vilja ha en fyrhjuling att åka på.Vem vet han kankse vill plocka blommor med mamma istället!!


En sak är iallafall säker. Han kommer tidigt få lära sig hur en målarpensel ser ut!

Igår var Sara och Jack här och hälsa på oss:) Ludvig fick så fina presenter..bla en super gullig superman pyjamas:)

Han gillade den!

Han sov riktigt gott ialla fall:)










/Mia





































2 kommentarer:

  1. var inte orolig..förvirringen kom liksom på köpet då du blev mamma :o) hih..
    För mig sitter det kvar än och blir säkert bara värre nu när nästa unge kommer ;)
    Så söt han är Ludvig..riktigt go'
    ~marita~

    SvaraRadera
  2. haha, sådär var jag oxå, så länge jag ammade.. är det till viss del fortfarande, men ett tag var det skrämmande så förvirrad jag var. Kunde inte ens gå på affären å handla trots att jag hade en lista, här hemma kunde jag gå å tänka att jag skulle hämta något jag behövde, men gick och hämtade nå heeelt annat. Dom är sjukt knepiga dom där amningshormonerna :)

    SvaraRadera