fredag 31 juli 2009

En doft av vit målarfärg

Ja men nu så....jag får lov att vara nöjd med dagen! jag tror jag vaknade med penseln i handen i morse.Jag har målat hela dagen.Källar trappen,entrén ute,element skydd och småkrafs...sist men inte minst trappen! Får sätta in lite före och efter bilder sen för just nu har jag målat in mig i ett hörn typ.

Jag kan inte gå upp på övervåningen för trappen är nymålad och jag kan inte gå utanför dörren för hallgolvet är nymålat och därmed kan jag heller inte gå ner i källaren och henke som inte ens är hemma får klättra in genom ett fönster på altanen för att komma in.

Men det är härligt!!!

Lika bra att passa på när man är i målartagen och när katterna är hos min mamma.Lite trist bara att det tar sin tid att torka.Vill inreda åååå va jag vill inreda. Köpa lite doftljus så man känner någon annan lukt än målarfärg.

Kommer lite bilder när jag har möjlighet att komma upp på övervåningen till stora datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar