onsdag 29 juli 2009

ljuvliga soffor

Idag har jag haft en super trevlig dag tillsammans med min man. Vi har varit på utflykt till uppsala och va passade inte bättre än att göra ett blocket fynd när man är så långt hemmifrån. Jag måste nog erkänna att jag har en nisch på träsoffor!!

Detta är tredje jag köper blocket:)

Den har ialla fall en reserverad plats i sovrummet under ett fönster och mellan två garderober. En liten mys soffa som bara ska vara vit och söt. Jag vet nog att cosmoz kommer boka den till sig och det som kommer vara vitt kommer mer smälta ihop med hans svarta päls...gör inget,han får den!



Den ska nog målas om och ja den har förvaring under locket också. Fick dyna med och den ska jag klä in med ett gammalt lakan med spets tänkte jag. Sen köpte jag dessa två runda kuddar som tydligen ska utgå snart på ikea (som allt annat jag ska köpa jämt)...tur att henke såg det så jag hann få köpa två iaf.Har kikat på det tyget till en fotölj tidigare och gillar det,ger mig en liten torpkänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar