tisdag 7 juli 2009

Inspiration

So,here we go...

Just idag 7 juli fick jag lust att starta min egna blogg om det jag tycker om. Jag fick inspiration från en varm och trevlig tjej som jag träffade idag,Tack Maja!.

På min lilla rundtur i Borlänge city i långa väntan på att min andra hälft skulle styra in tåget i lokstallet, så kom lilla jag på att det finns en butik i centrum som jag passerat förr som lockat mig. Och redan i första klivet över trösklen in så tänkte jag ÄNTLIGEN!!! *me like*

Lavendel och Romantik ........ http://www.lavendelromantik.blogspot.com/

Jag blir så lycklig de här stunder i livet som man hittar fler som delar ens drömmar och som delar med sig av sin inspiration och värme till andra.

Jag ska försöka skapa min egna stil och dela med mig till de som vill...... god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar