fredag 10 juli 2009

vattenpölar

Nej jag blir så arg!!!!!

Den här fredagen började inte alls bra.Skulle ju bara ner i källaren och hämta mitt målarkitt...då jag ser hur det lätt börjat bli som pölar på källargolvet F*N....
Henke som tyckte jag va knäpp som var uppe så tidigt slängde av sig täcket och rusade ner fortare än kvickt F*N.

Jaha ska denna dag handla om att moppa en gång var tionde minut ..vaddå jag har ju inte längat alls efter tre dagars ledighet alls!!!va kan vara roligare än att torka golv en heldag:)

Värst är väl att vi har en känsla av att det kan bli rikigt dyrt och det fick vi skylla oss själva för också. Om vi bara hade dränerat innan vi byggde altanen för 70 000 så hade inte behövt riva den nu...H*lvete

Snälla gud i himlen gör att vi inte behöva riva den...jag lovar att vara snäll och handgräva upp hela grunden...:).... Inte nog med det skulle bara ringa och höra vart mina lampskärmar som jag beställt har tagit vägen, vet ni vad? jo den leveransen har blivit förstörd i regenet buhu..jävla regn alltså.

nu ska jag grina lite...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar