fredag 18 juni 2010

Vitt och vackert!!

Tänk va målning ger mig ro,oavsett vilket humör jag än är på. Just nu har bildat mig en liten målarhörna på altanen som jag ålar runt på :P

Det är ju fantastiskt hur lite färg kan göra så mycket!

Våra utemöbler som har övervintrat utan tak ser inte för trevliga ut för ögat och nu ger jag lite nytt liv i dem igen

Synd att bilden blev så mörk...men skillnaden är stor iaf. De var ju ganska skitiga också så med lite målartvätt och utomhusfärg (vatten buret) nöjer jag mig såhär.

Två stolar klara....soffa och bord kvar:) Sen får vi nog förvara våra möbler lite bättre.

Det har ju varit lite grått och regning ett par dagar nu så jag har inte varit ute lika mycket,men jag smiter ofta runt en vända och kollar till mina växtligheter och de verkar må utmärkt:) Har sått lite mer gräs och det tar sig...nästan så jag hoppar runt och klappar händerna,så glad blir jag varje gång!!

Här behövs det lite städ och mer blommor...så fort det blir lite sol!
Bjuder istället på en bild av en vacker "gunga" på andra sidan älven en solig dag hos en vän....

Ja,utsikten är verkligen inte dålig. Detta är enda anledningen som skulle få oss att flytta....annars trivs vi bra, rakt över där vi bor.

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar