fredag 11 juni 2010

Jordgubbar




Äntligen har jag odlat lite jordgubbar:) blev inte många plantor,men det kan bli fler! Nu ska man bara ha tålamod att vänta på att det ska växa.



De får stå i en trälåda uppe på altanen.


Igår hade jag lite piff för mig på altanen..mycket som ska göras innan den är klar,men jag kan inte låta bli ändå. Jag vill göra klart i fönsterna med foder och blombrädor.


Har målat en köksö som köptes på ikea för några år sedan som fått en ny plats. Ska även sy ett trevligt skynke som kan hänga över.

Sen kan jag inte låta bli att tänka mig altan golvet i vitt........joooorå jag vet,helt praktiskt och helt onödigt!!Men tänk er så fint det skulle bli:) *Drömmar*/Mia

1 kommentar:

  1. Vitt, vitt drömmer jag om ocså :)
    Så fina bilder du visar.
    Önskar dig ett riktigt fint veckoslut!
    ~marita~

    SvaraRadera