onsdag 16 juni 2010

Fågelhus

Jag kände mig riktigt iaktagen häromdagen när jag satt ute och solade på trappen...då såg jag att jag hade en liten åskådare:)



En gullig sådan!



Tur man hinner ta kort ibland.


Trodde inte att detta fågelhus användes...men det gör det visst:) Måste ordna lite frön och lägga i.


Denna dag har cosmoz och jag varit ute och haft det lugnt och skönt. Jag har planterat lite perenner i en rabatt på baksidan och cosmoz har tittat på! Han är så tillgiven och gosig när han är utomhus.Provade ta ut gucci också men han blir jätte stressad på en gång. Han trivs faktiskt bättre inne.

Han är en sån lycklig misse när han får vara ute och jaga fjärilar och äta gräs. Han är nyfiken på allt ...cosmoz är inte rädd för något!


Han brukar bli ganska trött och slut direkt vi kommer in...gissa var jag hittade honom idag?


Såklart nybäddat och nypiffat....aj aj aj

/Mia

3 kommentarer:

  1. Så söta kissemissen du har. Bäst de passar på att vila i bebins sängar före de blir upptagna ;)
    ha en fin kväll!
    ~marita~

    SvaraRadera
  2. nää vilken söt lite fågel hihi.
    ja visst är det typiskt att katter alltid ska ligga där dom inte får, känner igen det där men vad ska man göra?.
    Hoppas du haft en underbar dag
    många kramar erica

    SvaraRadera
  3. Visst är det märkligt att man kan känna sig iakttagen av ett djur?

    Härligt!

    TA hand om dig.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera