lördag 5 juni 2010

Loppis och blommor

I går hade jag en riktigt toppendag!


Var med mor och syster till hiléns handelsträgård.Premiär för mig i år. Det var hur mycket folk som helst,men jätte trevligt. Vi fyllde hela bagaget med blommor...så ljuvligt så!


Var sedan in till Hedemora och passade på att fynda lite på loppis:)

En gammal tvättbräda som var så söt. Lådan ska jag plantera i. Orkar inte bygga en själv:)




Kan tala om att syren buskarna börjar dofta ljuvligt ute nu.

Flitiga lisa kommer från min underbara svärmor Marie.


Vattenkannan och zink blomlådan ovanför bänken kommer från http://www.arstidensbasta.blogspot.com/


Bänken kommer från plantagen.







Nu ska jag fortsätta njuta av min härliga morgon tillsammans med lite inspiration. Härlig den var, nya lantliv sommarhus:)

/Mia

1 kommentar:

  1. hej!
    Hittade in här på bloggen din och är var det då så fint.
    massor fina bilder!
    Lycka till med slutet av graviditeten, spännande.
    Ska komma in här och hälsa på ett annat tag också.
    ~marita~

    SvaraRadera