måndag 15 mars 2010

Krusidull

Idag lockade jag med mig min äkta hälft ner på stan för att besöka våran nya affär krusidull! Jag säger då bara..vilket jobb hon har gjort alltså! Verkligen superfint var det....

Jätte trevlig butiksägare också..)http://hemmahoskrusidull.blogspot.com/


Det är tur jag har en sån snäll kille som låter mig köpa så mycket inredning. Jag såg mycket fint ,men köpte tillslut bara en dekoration till väggen...mycket fin!

Denna dekoration passar väldigt bra ihop med en sak jag köpte för flera månader sen som planeras sitta i barnrummet. Barnrummet som för övrigt det inte går så fort framåt för. Vill inte göra något förhastat och sen ångra det. Vi ska göra nåt med väggarna och jag hoppar fram och tillbaka mellan tre alternativ.Förlåt om jag gör allt så stort och hemligt,har insett att jag har blivit bra på det nuförtiden. Vill bara vela en stund till sen ska jag självklart överösa er med bilder

/Mia

2 kommentarer:

  1. hej gumman.
    tack för din rara kommentar hos mig.
    härligt med en ny butik i avesta som har det rätta,det var verkligen på tiden.
    Längtar tills jag kommer till avesta och får besöka den affären =)
    Visst är det härligt med shopping och snart är det påsk och hönan i huset håller på och värper fniss.
    sköt om dig och må så gott
    varm kram erica

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tack för erat besök i butiken igår, så trevligt.
    Vilka vackra bilder på er du har på bloggen, antar att de är bröllopsbilder, så fint.
    Ni är alltid välkomna åter.
    Ha det så gott till er båda.
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera