fredag 6 november 2009

Julkänslor!!!



Haft en underbar dag i västerås idag. Nu kan jag minst sagt känna lite julstämning. Otroligt va mycket jul det är överallt i butikerna. Jag som har lovat mig själv att inte köpa så mycket mer julsaker ...samlade på mig lite till idag. Men jag menar hur kan man låta bli liksom?!...




Bästa köpet idag var två hyacinter som de sålde på ikea för nio kr st....Hurray! Nu är det på riktigt kan man säga. Utan hyacinter..ingen jul hos mia och henke!


Och hur ska jag kunna låta bli att inte börja inreda för jul när jag har hittat så mycket fint idag....det undrar jag.


Jag kommer absolut inte kunna vänta tills 1:a advent iaf..fastän jag vill det. Men, vem vet om jag har börjar lite innan om jag gör det i smyg!!








Idag har varit en dag då vi har fått jätte mycket inspiration till vårat hem. Jag blir så orolig att

jag inte ska komma ihåg allt jag vill göra och köpa så direkt när jag kommer hem så skriver jag ner det....fungerar jätte bra!

Jag brukar upprepa saker också för mig själv vilken kan få vem som helst att tröttna. Kan liksom inte lägga ner förrän jag har dokumenterat det nånstans!

Blocket är alltså min bästa vän!

Här skriver jag alla mina tankar och funderingar,points,matscheman,tider,mm

Värst är väl när man glömmer bort att man har skrivit komihåg lappar....som vi säger på jobbet "alzeimer light".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar