fredag 20 november 2009

Gosefilten.

Bara på nån dag har cosmoz lugnat ner sig. Han har varit en period som han har varit väldigt rastlös och jamat väldigt högt och mycket.



Man har ju oroat sig för att han har varit sjuk. Jag vet att han älskar att gå ut och jag har försökt gått ut med honom i koppel,men har har velat gå in igen efter bara en liten stund...inte likt honom alls.
Jag har odlat lite kattgräs inne och det fungerar sådär...han luktar mest bara.


Sen kom jag på den bästa av dom bästa idéerna någonsin. Hans älskade filt som jag har lagt undan. Den han alltid parar sig med och ja ni förstår. Han slängde sig över den på en gång...och sen dess har han varit en väldigt nöjd och glad katt.



Hur kunde jag vara så kall och ta bort den och gömma den längst in i garderoben?!
Jag blev så full i skratt en morgon jag kom ner och fick syn på cosmoz liggandes i slasken. Han brukar tycka om att ligga på konstiga ställen. Han inser inte alltid att han faktiskt är större än va han tror ibland. Det har hänt att han i full fart har försökt glida in under fotöljen men att det sa stopp från huvet och neråt typ.


Snutteplutten som henke alltid säger!!!!

1 kommentar:

  1. haha! ja, katter är verkligen härliga med sina personligheter. klart han ville ha snutten!maria

    SvaraRadera