onsdag 6 januari 2010

Mot ljusare tider.

Har väl aldrig kännt så lite för en jul som denna som precis har varit. Nu när allt äntligen är borta så ska allt vitt komma fram....

Har fått en enorm lust att måla igen...har även hittat hur mycket som helst hemma som jag vill måla om:P

Badrummet är prio ett nu iaf. (tycker jag).Vi ska troligtvis måla provisoriskt tills att vi varit så duktiga och sparat till renovering.

Här är vi totalt oöverens om hur vi ska göra. Jag har drömt om ett badkar i flera år...spelar ingen roll hur det ser ut ...eller joo lite kankse...men det behöver inte vara bubblor eller nå dyrt alls. Min man vill istället ha en riktig Dusch med ett hög kant och helst en sån där rymdraket som jag har nämt tidigare. Lyser alla möjliga färger..telefon inbyggd...mm

Tyvärr är badrummet alldeles för litet för att vi båda ska få våra önskenål igenom så vi får slåss om saken!

Idag får jag en ny diskmaskin installerad....ska bli så skönt. Har inte bara varit tråkigt att behöva diska för hand,utan även lite besvärligt med en liten rund diskho...en alldeles för liten diskbänk och inget diskställ. Men det har gått och nu är det snart över wieeee.

1 kommentar:

  1. Jag måste hålla med Henke där, vi har ju en "rymdraket" och det är sååå skönt!! Sen på söndag! Kram

    SvaraRadera