söndag 6 december 2009

vit julgran



Här har vi letat och letat efter en ny ägare till våran vita fina julgran och gått bet i snart två månader. Idag var brorsan här och för att skänka några utdömna ljustakar till han,gick vi ner i källaren och medans jag plockar bland skit och grejer hör jag.....:vilken fin julgran!!..."tjing tjing"...Den är numera roberts!




Den var väldigt efterlängtad och älskad när den köptes men tyvärr så vann traditionen med grön gran. Sen tröttnar jag så fort på saker...(som henke säger)!




Vet inte i alla fall om vi ska ha någon stor julgran i år överhuvudtaget. Kanske en liten en.....i en kruka.




Ljustakar har jag inte en enda..han fick ta med sig så många han kunde bära....insåg att jag hade fler än va jag trodde...saksamlare mia!

Jag har en julstjärna...Det räcker!

Den är så stor så den representerar alla fönster i vårat hus....

Nu är jag ledig i två hela dagar wieee. Då ska jag återuppta julpysslet..insåg idag att det faktiskt är andra advent idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar