söndag 13 december 2009

Jag drömmer!

Ja som ni ser uppdaterar jag inte så ofta. Jag har valt att skriva mest om lantlig inredning. Det jag älskar mest!!!

Inreder så fort jag får tid och lust...lust har jag nästan alltid men tiden räcker tydligen inte till längre.

Jag vill så mycket och har så många idéer. Så man önskar varje dag att man vore snuskigt rik. Vissa dagar när jag är hemma så tycker jag att jag är missnöjd med precis allt... kollar i tidningar och på andras bloggar och blir såååå avundsjuk.

Drömmer om att bo i ett stort gammalt trähus med gamla spröjsade träföster och med en inglasad farstu.
Gamla antika pardörrar till entrén...en vacker välvårdad trägård med rosor överallt. Ett lusthus, ett växthus och massa fruktträd.

Kakelugnar,vedspis och ett skafferi man kan gå in i.

Jag tycker inte att denna stil bara är en inredningstil...jag tycker det är ett sätt att leva!!

Jag skulle nog våga påstå att jag tänker lantligt med allt i mitt liv... väldigt många gånger vitt också.

Jag tror(eller jag vet) jag har fastnat för den här livstilen för evigt... det är jätte roligt att min man delar detta stora intresse med mig.
Jag är även glad att detta intresse finns bland familjen och nära vänner för det är alltid kul att få dela med sig utav det här.

1 kommentar:

  1. Åhh Mia, ni ska vara såååå nöjda med det ni har!!! Ni har ju så himla fint & ny underbar veranda:-) Och jag håller med.. MERA PENNINGAR i pluskan skulle inte skada..

    SvaraRadera