fredag 18 december 2009

Vit som snö




Nej jag vet inte om ens snön fick mig att komma på jultankar ens. Nog blev det mer stämning allt,men lusten att pyssla har inte kommit till mig i år. Lite synd för jag har alltid tyckt jätte mycket om jul!


Jag skäms inte heller... jag uräktar att jag inte orkat bara. Vanligtvis hade jag säkert haft ågren över att bjuda hem folk då man inte känner sig nöjd med hemmet.


Har inte handlat inredning på evigheter och allt känns genast sååå tråkigt!


Inga pengar och så är man trött, trött, trött!


Det jag längtar efter nu är att få samla familjen och avnjuta god julmat,se barnen öppna sina julklappar, se bra jultv...och bara ta det lungt!




Som det ser ut nu är schemat över jul fullt som vanligt. Jag ska även klämma in jobb lite imellan för att få tjäna in lite extra i shoppingkassan! Jag ser fram emot januari lönen då jag förhoppningsvis får några slantar över till shopping!

Måste spara till en ny krona över matbordet...svårt det här med lampor...hitta rätt och så! Nu vet jag ju en som finns i västerås som det står mitt namn på..visserligen ingen krona ,men en sån snygg vit perfekt lampa till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar