söndag 27 december 2009

Jul än!

Vi har överlevt julen här också. Allt gick som det ska och jag tror alla blev nöjda med sina klappar ...speciellt våra föräldrar:P


Vi har nästan förätit oss på julmaten...sista julfirandet idag med min pappa. Många dagar blir det om man ska hinna med alla ordenligt!


Julia fick bla en gunghäst av mig och henke och den var så rolig tyckte hon! Hästen kunde både gnägga och vifta på svansen.

Gucci är helt galen i julskinkan och cosmoz har fullt upp med att hoppa i alla kartonger och leka med alla present snören.

För övrigt har det varit en lugn och fin jul i älvbro....precis som det ska vara!
En mycket glad liten tjej på sin första häst!
Annandag jul hos micke och marie....
En massa julklappar till Kevin och evelinn.....
Detta var en mycket speciell julklapp som innehöll en dikt med en gåta att lösa i....Det tog en stund men jag tror vi löste den till slut!
Det är vinter nu & snön gör det svårt att ge....
Låt våren komma till er och ni mig en glimt får se...
När sommaren är här & allt är grönt & blommorna slagit ut
ska ni nog snart få se när jag väl vågar titta ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar