måndag 6 september 2010

Sjukling

Ånej...förskylningsbacillerna har även drabbat mig! Hade nästan trott att jag skulle klara mig!! Hoppas Ludvig inte blir dålig bara,men hur skyddar man han från det när jag snorar för fullt?


Måste ta en glassbeställning av henke när han åker hem från jobbet!!


Hade börjat "mitt nya liv" med promenader och bra mat förra veckan och det gick hyfsat. Det känns tråkigt att gå ett steg tillbaka den här veckan. Jag känner bara för att tröstäta och slagga på soffan!


Tur att det går många bra program på tv i veckan iaf...


Ludvig verkar tycka om långa promenader och det ser ju så skönt ut där han ligger nerstoppad i vagnen.

Nya tag nästa vecka! Nu ska jag bli frisk och vila mycket!!

/Mia

4 kommentarer:

  1. När man ammar så brukar de klara sig bra ändå, jag va superförkyld en sväng, men märkte ingenting på J. Såg till att amma, amma och amma bara! :) kram

    SvaraRadera
  2. ja han verkar ha det så mysigt där i vagnen. jag tog en promenad till postlådan, som inte är alltför långt borta, men det känndes som om det var en jätte lång väg dit och tillbaka.
    nu när jag inte rört på mig nästan alls pga att jag genast fått såna sammandragningar har konditionen gått ner till noll. blev helt slut i benen också.
    väntar på att kunna gå på promenad med vagnen.
    ha det bra!
    Kramis ~marita~

    SvaraRadera
  3. Här kommer en krya på dig styrkekram från mig till dig & en puss till Ludvig!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack så mkt! Det är oerhört skänt att ha ett skötbord med allt nära till hands.
    Men det hade jag iof med de andra oxå men det var för högt för snetaket i VIldas nya rum :).

    Du är alldeles för snål på bilder hörru, jag kikar nyfiket in här titt som tätt och hoppas på bilder på den lille :).

    Hälsa Henrik så gott oxå från både mig och Danne.

    Kram!

    SvaraRadera