fredag 3 september 2010

Fullt med bebisar.


Jag tror jag har tre bebisar hemma!! Cosmoz,gucci och lille vigge:)


När jag ammat klart Ludvig och stoppat han i korgen...kommer genast Gucci och vill ta hans plats i soffan hos mig och kurar i hop sig mot min mage.Bara för mig att börja klappa.

När han har fått nog och drar...hinner jag precis sträcka ut benen och ha soffan för mig själv en liten stund sen kommer cosmoz och sätter sig framför ansiktet och skriker.


Borstar han en bra stund så han blir nöjd.Lagomt innan man kan somna en stund vaknar vigge och vill ha mat igen och så börjar vi om!!


De turas om mina små älsklingar.


Men kissarna väntar alltid på sin tur,de lurpassar på oss...och kommer så fort de får chans.Speciellt Gucci som på kvällarna och nätterna ligger på skrivbordet framför oss och så fort jag rör mig och vaknar till så jamar han och kommer och ska knöla in sig brevid mig...aldrig att man hinner få lite plats för sig själv att bre ut sig på!


En natt när jag skulle byta på lille vigge så var skötbordet upptaget av cosmoz och jag fick fösa undan honom när jag skulle lägga ner Ludvig,men ni ska inte tro han hoppade ner helt...han låg minsann kvar i huvudändan och fortsatte sova i lugn och ro.


Men vet ni...det är underbart ändå. Skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan så mycket kärlek.
/Mia

1 kommentar: