torsdag 20 maj 2010

Sommar!!!!

Idag har det varit som en riktigt härlig sommardag!

Mycket varmt och väldigt soligt. Vi passade på att äta glass och jordgubbar ute på altanen med jimmy och sofie:)




De sålde nere på stan för 25-30 kr. Dessa var visserligen spanska,men lika goda för det.Annars fanns det belgiska också..men de såg inte helt mogna ut.

För mig är det sommar redan. Jag har gått med shorts och linne nästan hela dagen och igår klippte jag gräset också!! Som jag har längat!!!Älskar ju att klippa gräset!!!

Jag har haft lite problem med kläder bara. Var ner en snabbis på stan för att kika efter lite shorts och sommarkläder. Men hittade just inget som jag fastnade för.Mamma sortimentet här i Avesta är inget att hurra för om man säger så. Jag har gallrat ur min garderob hemma också,men nu är det inte mycket jag kan använda längre.

På sätt och vis är det ju possitivt att jag har modet med mig på min sida i år...mycket tunikor, stora linnen,vida klänningar och leggings..vad vore jag utan leggings??!!!

Ska ju till Stockholm i helgen...få se om man kan hitta något där!

/Mia

1 kommentar: