måndag 3 maj 2010

En mycket bra dag!

I dag måste vara en utav de bästa dagarna någonsin:) Äntligen så har jag hittat mina pardörrar som jag drömt om så länge. De står redan på plats och ska bara sättas fast med vinkeljärn. Jag kan knappt tro det är sant...dom är så underbart fina och gjorde sig mycket bra till dörröppningen i vardagsrummet.Ska sätta upp något ovanför dörrarna så man inte märker höjdskillnaden så mycket bara.
Dörrarna är mycket gamla och lite skavda..precis som det ska vara:)kommer från en gammal herrgård tidigare och det kändes nästan lite taskigt att ta dom ifrån det fina huset och trevliga ägarna vi köpte de ifrån. Men dom har gjort familjen Östman väldigt lyckliga!

Vi körde som sniglar hem och jag kunde inte låta bli att känna lite och titta lite extra på dem när de låg brevid mig i bilen...
Jag är verkligen jätte glad och henke är tyckte också det blev jätte fint:)

Vi hittade även ett gammalt fönster idag på ett loppis. Har letat länge efter ett gammalt fönster som jag kunde ha som prydnad och nu hade jag tur som hittade ett. Just nu kan det inte bli så mycket bättre faktiskt!!

Sist men inte minst köpte jag ett gammalt lakan med ett monogran och spets på. Kommer ha det som duk så länge.

/Mia

1 kommentar:

  1. Men guuuuuuuuuuuuuud va fina!

    :))

    Vill oxå ha såna!

    Förstår att du är mer än glad.

    Absolut,vi ses imån.
    :)

    Kram kram

    SvaraRadera