fredag 12 februari 2010

kaffe & bulle

Ja,henke och jag vet hur man använder pengar iallafall. Men vi unnar oss väl så länge vi kan!
Vi äger numera en kaffemaskin. Trodde aldrig vi skulle köpa en sån från början...själv kokar jag helst kaffe på plattan,blir godast så tycker jag!

Annars har vi en väl fungerande kaffebryggare vi stolt investerade inför husflytten för 3,5 år sedan,samt en perkulator bryggare. Men köp lusten tar visst aldrig slut. Henrik har övertalat mig om att göra livet så mycket enklare genom att köpa en kaffemaskin. Jag har iof aldrig tyckt det varit speciellt jobbigt att brygga lite kaffe på morgonen eller när det passar och föressten så slår en doft av nybryggdt kaffe ganska mycket.


Sagt och gjort....här en DEN....lite Leila/smeg inspirerad




Sen slänger jag in en bild på toalettpappers hållaren också....för nu sitter den äntligen på plats!


/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar