lördag 20 februari 2010

En liten present

Fick en liten alla hjärtans dag present av min mamma, en söt tavla/ram att hänga upp på väggen nånstans.


Ska hitta några bra kort att stoppa i också.

Har knappt handlat nåt på flera månader känns det som. Har dock sett hur mycket som helst jag ska köpa,bara jag får lite lön. Jag hittade en en kista på blocket som jag är intreserad av. Kostar runt tusenlappen. Skulle passa bra i vardagsrummet!!!


Annars är jag mycket ute på tradera och kikar runt lite faktiskt. Henke var så gullig och skulle överaska mig med att vinna en auktion med gamla shabby chic skyltar. Men ack så fula de var när jag fick se dom....de var tacken det säg!


Vi får väl se vart de hamnar när de kommer fram. Tacksamt va?

Letar karmstol på blocket och har hittills hittat en som jag är lite intresserad av....Det är så fint med karmstolar tycker jag. Har hittat en fin golvlampa också..inte alltför dyr heller!

Bjuder på en fin bild när Gucci värmer sig framför elden!



Och en när Cosmoz gömmer sig i henkes jobbarväska
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar