onsdag 7 april 2010

Årstidens bästa

Va glad jag blir att jag har hittat en till jätte mysig blogg jag kan följa. Tack Jonna!http://arstidensbasta.blogspot.com/

Linda som driver bloggen har även en butik i Avesta/skogsbo som heter årstidens bästa...mycket trevlig! Såg att hon hade fått in lite maison belle produkter och det skulle vara kul att prova. Har provat handkrämen och den var alldeles underbar. Är med och tävlar om en sån också!!

Det här med tävlingar kör jag hårt på som ni kanske märker...kanske har man turen med sig!

/Mia

2 kommentarer:

  1. Heej! Ja, maison belle produkterna blev ju en favvo:-) Måste dit & köpa på mig mer.. Hoppas ni hittade nå mer på barnens hus:-) Ska ta med mig mamma & brassa dit nån dag.. Hi hi.. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaaaaa......

    :DDD
    :DDD

    Fasen vad jag känner mig korkad!
    Hur dum får man bli!?

    Men nu är jag här och Tack för att du skriver om mig.

    :)

    Hoppas ni hade det kul på festen.

    Ta hand om er.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera